Tuesday, August 8, 2023

Makan tengahari PUSPANITA JUPEM Johor @ Double Tree by Hilton Johor Bahru

Yeay, 

Jam 10.30 pagi menyantuni Kursus menghasilkan pelbagai bahan grafik digital, cetak video, animasi, slaid, web dan suntingan imej menggunakan aplikasi Canva khas untuk Ahli Jawatankuasa PUSPANITA JUPEM Johor bertempat di Dewan Iskandar Puteri, JUPEM Johor.

Perkongsian kursus ini dibuat oleh Nurin (untuk aplikasi Canva) dan Syira (untuk penghasilan video menggunakan aplikasi CapCut).

Tugasan yang diberikan adalah menghasilkan poster sempena Sambutan Hari Kemerdekaan yang 
ke-66. 


What say you? Poster air tangan Kak Ida. Hehehe... 

Kemudian, penyerahan cenderahati kepada barisan Ahli Jawatankuasa PUSPANITA JUPEM Johor bagi sesi 2021-2023. Puan Nur Hayati Ayob merangkap Setiausaha PUSPANITA JUPEM Johor telah menyempurnakan majlis ini.

Menjelang tengahari, kami bergerak ke Double Tree by Hilton Johor Bahru bagi meraikan pegawai yang akan bertukar.



Kami menikmati makan tengahari di Makan Kitchen. Oh ya, sepanjang bulan Ogos ini pada waktu weekdays, ada promosi dua orang percuma satu. 



View di Makan Kitchen.


Alhamdulillah, kami bertukar-tukar pendapat tentang aktiviti yang akan dirancang oleh PUSPANITA JUPEM Johor pada bulan Ogos-Disember nanti.


"Something missing."


Setelah bergambar beramai-ramai, kami bergerak pulang ke pejabat.

Insya-Allah, tahun ini merupakan tahun terakhir kami menjawat jawatan di PUSPANITA. Kak Ida ingin berikan peluang baru kepada anak-anak muda menjawat jawatan ini pula.

 

No comments:

Post a Comment

Hubungi Kami

Ida Kamilia binti Mudzakir
Facebook: www.facebook.com/ida.kamilia.mudzakir
Blog: www.idakamiliamudzakir.blogspot.my