Thursday, February 22, 2018

My Library Taman Sutera Mall

Jika tidak kerana mahu mendaftarkan Ammar ke workshop dan bengkel Autism pada bulan Mac nanti, entah bila Kak Ida akan jejakkan kaki ke sini.

Nampak tak politiknya disini. Hahaha

Balik dari kerja, Kak Ida meminta izin si dia untuk ke My Library Taman Sutera Mall. Alhamdulillah, parking banyak di sediakan. Ada juga parking khas untuk kaum wanita. Insya-Allah, selamat dan mudah untuk diakses.


My Library Taman Sutera Mall ini terletak di Tingkat 4. Banyak juga petunjuk arah ke My Library ini. Jadi, tekan lif terus tekan no 4. Okay?

Kak Ida mengambil peluang untuk sign-up menjadi ahli MyLibrary selama setahun kerana banyak juga kemudahan yang diberikan pada ahli. Antaranya potongan harga jika ada bengkel atau program yang dianjurkan oleh My Library. Oh ya, buat masa ini, terdapat promosi jika berminat menjadi ahli My Library. Yuran keahlian adalah sebanyak RM 32.60 (termasuk 6% GST).



Kemudian, Kak Ida juga mengambil kesempatan untuk mendaftar workshop Ammar yang akan berlangsung pada bulan Mac nanti. 

Sambil menunggukan kad keahlian siap, Kak Ida mengambil peluang meninjau apa yang ada di My Library. Gambar dibawah adalah sudut bagi kanak-kanak.


Memang sangat selesa. Oh ya, kemudahan WIFI juga disediakan di My Library.

Agaknya, nampak Kak Ida seperti tercari-cari sesuatu, ada staf My Library menegur Kak Ida, adakah pertama kali Kak Ida ke situ?

Kak Ida cuma menganggukkan kepala sambil tersenyum.

Cukup ramah menyantuni Kak Ida.

Tiba-tiba, beliau maklumkan rak buku apa yang Kak Ida cari.

Ya, rak NOVEL!

Bersinar-sinar mata Kak Ida melihat deretan novel. Aduhai. Sasau sekejap dibuatnya.


Cepat-cepat beristighfar. Hahahaha

Kurang dalam masa 15 minit, Kak Ida siap memilih buku novel untuk dibawa balik. Kebetulan kad keahlian juga sudah siap. Terus Kak Ida ke bahagian peminjaman buku. #SelfBorrow. Terkial-kial juga sebab disini menggunakan sistem komputer sepenuhnya.

Peminjaman terhad kepada enam buah buku dan boleh dipinjam dalam jangka masa 3 minggu.


Terima kasih staf My Library. 

Kak Ida sangat menghargainya.

No comments:

Post a Comment

Hubungi Kami

Ida Kamilia binti Mudzakir
Facebook: www.facebook.com/ida.kamilia.mudzakir
Blog: www.idakamiliamudzakir.blogspot.my